biuro@nwsolutions.pl
+48 691 968 428

Szkolenia i rozwój

Bardzo ważną i integralną częścią NW Solutions jest zespół szkoleniowo - doradczy. W ramach tego obszaru działalności oferujemy naszym klientom szkolenia z zakresu kwalifikacji zawodowych, zarządzania, umiejętności menedżerskich i interpersonalnych. Oferujemy również rozwiązania rozwojowe obejmujące analizę potrzeb, narzędzia diagnostyczne budujące świadomość menedżerską, tworzenie map szkoleniowych, matryc kompetencji, programy Assesment i Development Centre. Specjalizujemy się w projektowaniu i organizacji szkoleń otwartych oraz zamkniętych - wewnętrznych.  Nasze szkolenia w zależności od potrzeb klienta przyjmują formę kursów, treningów lub warsztatów w formułach in-door lub out-door. W ramach przygotowanych przez nas programów szkoleniowych oferujemy wiele atrakcji, a także możliwość efektywnego i ciekawego spędzenia czasu. Jesteśmy zwolennikami przekazywania wiedzy i doświadczenia w formie zabawy, interaktywnych gier i konkursów lub gier terenowych. Nasi trenerzy posiadają zarówno doświadczenie akadamickie jak i praktyczne poparte wieloletnią pracą z klientami lub w biznesie.

Oferujemy również pomoc i wsparcie w wyborze miejsca szkolenia, organzacji transportu, noclegów, dodatkowych atrakcji, wyżywienia, wycieczek tematycznych i innych rzeczy, które umilą pobyt i pozwolą wzmocnić lub odbudować motywację i zaangażowanie uczestników.    

Bloki tematyczne

  • Praca zespołowa
  • Skuteczne komunikowanie się
  • Skuteczne przywództwo
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie projektami
  • Budowanie autorytetu
  • Zarządzanie czasem
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Zarządzanie emocjami
  • Techniki sprzedaży
  • Negocjacje
  • Doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych
  • Zarządzanie ograniczeniami
  • Efektywny outsourcing

  • Strategie marketingowe
  • Programy rozwojowe pracowników
  • Zarządzanie wiedzą i doświadczeniem
  • Systemy oceny
  • Systemy motywacyjne
  • Assesment Center / Development Center
  • Procesy rekrutacyjne
  • Onboarding pracowników
  • Zarządzanie różnorodnością
  • Wywieranie wpływu
  • Zarządzanie motywacją
  • Obrona przed manipulacjami
  • Profilaktyka i zarządzanie konfliktem
  • Podstawy NLP w biznesie
  • Wystąpienia publiczne